تا به حال نگران نگه داشتن زمان حضور و غیاب کارکنان بوده اید؟آیا نگه داشتن زبانه ها در زمان های تصادفی و درخواست تغییر شیفت شما را کمی دیوانه می کند؟Timeclock 365 پاسخ است.
Timeclock 365 یک پلت فرم ساده ، هوشمند و پویا است که داده ها را به اطلاعات ارزشمند عملی تبدیل می کند.
سیستمی که با در نظر گرفتن مشاغلی مانند شما طراحی شده است!
ردیابی سریع ، آسان و انعطاف پذیر برای مشاغل: ردیابی زمان حضور و غیاب در زمان واقعی.وقتی کارمندانتان وارد می شوند و کار را ترک می کنند ، جایی که همیشه هستند ، و آنچه را که کار کرده اند بدانید.زمان مرخصی و مرخصی را مدیریت کنید.قراردادهای کاری ایجاد کنید.
پروژه ها را مدیریت کنید و در گزارش ها غرق ش,n.
درباره این سایت